07 May, 2008

STRATEGI TERBARU MENANTU PM UNTUK SINGKIRKAN BAKAL PENGGANTI PM (1)

Pilihanraya umum ke 12 yang lalu telah menyaksikan bagaimana rakyat bersatu tanpa mengira parti politik untuk menyingkirkan Pak Lah dan keluarganya daripada persada politik negara.

Walaupun tidak menumbangkan UMNO dan Barisan Nasional (BN), isyarat telah diberikan dengan jelas untuk meminta Pak Lah undur. Majoriti 2/3 kerusi parlimen yang selama ini menjadi tunjang kekuatan BN hilang begitu sahaja.

Sekarang apa yang membimbangkan ialah cakap-cakap mengenai Ahli Parlimen BN akan lompat untuk menyertai Pakatan Rakyat semakin hebat. Malahan Ku Li dan Najib Tun Razak tidak memandang ringan perkara ini.

Ramai pimpinan UMNO sudah mula sedar, jika Pak Lah dan menantunya terus berada dalam UMNO, sudah pasti UMNO akan hancur dan silap-silap menjadi pembangkang di Malaysia.

Kedengaran suara-suara daripada beberapa bahagian UMNO diseluruh negara mendesak Pak Lah untuk berundur. Menantu senyap seketika kerana hilang punca dan arah.

Beliau dipersalahkan kerana kekalahan UMNO dan BN dibanyak kawasan. Jika tidak ada menantu PM yang rakus, UMNO tidak akan dimalukan seteruk ini.

Menantu tahu, jika Pak Lah tersingkir daripada UMNO, masa depan politik beliau dan perancangan untuk menjayakan WPI yang akan menguntungkan Singapura dan Israel akan gagal.

Pihak perisikan Singapura datang ke Kuala Lumpur untuk bertemu dengan menantu PM disebuah tempat yang dirahsiakan. Dalam perbincangan tersebut, agen perisikan tersebut memberi arahan kepada menantu PM untuk membuat satu perancangan untuk memastikan Pak Lah terus berkuasa dan membersihkan nama menantu PM.

Ini bagi memastikan agenda mereka dapat diteruskan.

Lihatlah bagaimana menantu PM memerangkap Ketua Pemuda UMNO, Hishamuddin Tun Hussein untuk memohon maaf dalam "isu keris". Apabila Hishamuddin memohon maaf, punca kekalahan UMNO dan BN telah beralih daripada menantu PM kepada Hishamuddin Tun Hussein.

Lihatlah sekarang bagaimana ramai ahli-ahli UMNO telah marah kepada Ketua Pemuda UMNO itu. Mereka mengatakan bahawa Hishamuddin telah menggadai maruah orang-orang Melayu apabila memohon maaf dalam isu keris tersebut.

Rakan-rakan daripada parti komponen juga sekarang telah menyalahkan Hishamuddin Tun Hussein akibat daripada tindakan "mencium keris" tersebut telah menjadi punca kepada kekalahan teruk BN dalam pilihanraya yang lalu.

Licik atau tidak? Hishamuddin Tun Hussein telah menjadi "kambing hitam". Menantu cuci tangan. Sekarang ramai yang terlupa bahawa kekalahan UMNO dan BN adalah berpunca daripada menantu PM.

Langkah kedua ialah untuk menyekat kemaraan Najib. Beliau tahu, jika ada pertandingan diantara Pak Lah dan Najib didalam pemilihan yang akan datang, Pak Lah pasti akan tersungkur.

Perancangan diatur. Hanya satu cara yang boleh dilakukan oleh menantu PM ialah dengan mengaitkan Najib dengan "kes Altantuya".

Setelah sekian lama "kes Altantuya" tidak dibincangkan, tiba-tiba ianya kembali menjadi buah mulut masyarakat dan laman-laman web dan blog.

Sehinggakan Timbalan Perdana Menteri terpaksa membuat satu kenyataan rasmi menafikan pengelibatan beliau dalam kes Altantuya menerusi Setiausaha Akhbarnya yang disiarkan oleh Malaysia Today.

Kenyataan rasmi tersebut dikeluarkan untuk menjawab tulisan Raja Petra yang bertajuk, "Let's send the Altantuya murderers to hell". Dalam tulisan tersebut, Raja Petra mengaitkan Timbalan Perdana Menteri dan isterinya dalam kes pembunuhan Altantuya.

Pada 2 Mei yang lalu, Raja Petra telah didatangi polis. Komputernya dirampas. Semalam beliau telah dituduh dibawah Akta Hasutan dan sekarang ini merengkok didalam penjara kerana tidak menjelaskan wang ikat jamin.

Ramai yang menyangka bahawa tuduhan terhadap Raja Petra adalah arahan daripada Najib. Ini adalah salah sama sekali.

Ini sebenarnya adalah perancangan jahat menantu PM.

Mengapa ini yang dilakukan menantu PM?

Ini adalah bertujuan untuk terus mengaitkan Najib dengan kes Altantuya. Apabila Raja Petra dituduh di mahkamah dan sekarang ini terpenjara, kes Altantuya akan terus menjadi perbincangan umum. Nama Najib sudah pasti akan dikaitkan kerana itulah yang menjadi modal parti pembangkang selama ini.

Lupakah kita siapa yang mula mengaitkan Najib dalam kes Altantuya? Siapa lagi kalau bukan Anwar Ibrahim.

Lupakah kita bagaimana rapatnya menantu PM dengan Anwar Ibrahim?

Lupakah kita siapa yang menghantar passport kepada Anwar Ibrahim selepas beliau dibebaskan dahulu?

Selain daripada itu, Najib akan dilihat jahat, ganas dan akan melakukan apa sahaja untuk membunuh musuh politiknya.

Jika ini berjaya dilakukan, Najib akan berada dalam bahaya. Lambat laun beliau akan dikaitkan dengan kes Altantuya. Maka Pak Lah akan terus berkuasa dan menantu akan terus berada dikemuncak kekuasaan.

WPI akan dapat diteruskan. Singapura dan Israel akan berjaya untuk menjajah bumi Malaysia. Akan bersambung.....

Anak Jati Rembau.

Dipetik dari sumber: http://www.antikhairy.blogspot.com/


No comments: